حفظ و تامین امنیت مردم، خط قرمز نیروهای مسلح  است
کد خبر: 3974496
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

حفظ و تامین امنیت مردم، خط قرمز نیروهای مسلح  است

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: حفظ و تامین امنیت مردم، خط قرمز نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حفظ و تامین امنیت مردم، خط قرمز نیروهای مسلح  استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی، 9 خردادماه،  در تمرین پاسگاه فرماندهی گردان‌های امنیتی امام علی (ع) سپاه شهرستان بجنورد، گفت:  با عنایت خداوند متعال و قرار دادن نعمت ولایت فقیه در این کشور و به حرمت خون شهدای انقلاب اسلامی، مستحکم، قوی و مقاوم در برابر تلاش ها و دشمنی های استکبار جهانی و زورگویان عالم ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: ما و مسئولین در جمهوری اسلامی ایران با احساس تکلیف و انجام صحیح و جهادی مسئولیت‌ها می‌توانیم به سرعت به سمت قله‌های پیشرفت رفته و با نصرت الهی پیچ و خم‌ها و موانع سر راه را برای تحقق دولت اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی را محقق نماییم.

سردار چمن به تجربیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح در طول 42 سال انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حفظ و تامین امنیت مردم، خط قرمز نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، امروز سپاه با داشتن تجربه ای مضاعف و مبارزه با گروهک‌های نفاق، مبارزه با حوادث دهه 60، خاموش نمودن فتنه‌های مختلف آشنا و آماده مقابله با فتنه‌ها و حوادث آینده می‌باشد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) از تلاش دشمن برای خارج نمودن مردم از صحنه‌های انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح کرد: مردم در طول تاریخ ثابت نمودن که پشتوانه‌ای مستحکم برای ولایت فقیه در کوران حوادث مختلف بوده‌اند و مردم عزیز ایران اسلامی با تکلیف شرعی که به دوش دارند و به حرمت خون شهدای عزیز در صحنه‌های مختلف در انقلاب اسلامی بویژه انتخابات ریاست جمهوری در 28 خرداد 1400 شرکت و باردیگر دشمنان انقلاب اسلامی را خار و ذلیل خواهند نمود.

لازم به ذکر است تمرین پاسگاه فرماندهی به منظور هماهنگی های تاکتیکی، حفظ و انسجام گردان های امنیتی امام علی (ع) به صورت مستمر در طول سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha